[TYPO3-UG Dutch] Foto's op website

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Wed Aug 1 11:03:41 CEST 2007

Beste Leo,

Een tijd geleden had ik een zelfde soort vraag. Arjen Hoekema kwam toen met
dit antwoord, en dat heeft mij goed geholpen.

Heb je al gekeken naar de optie 'c' die je aan de 'width' en 'height'
properties van de 'file' binnen een typoscript IMAGE object kunt meegeven?
Zie:
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.
1.0/view/5/2/

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W: http://www.actiview.nl