[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 en kookboeken

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Apr 15 11:02:37 CEST 2007

Hi Ton,

Er is een TYPO3 Cookbook, echter dit gaat specifiek over security en
TYPO3. Het is geen boek in de letterlijke betekenis, maar meer een
howto. Er zijn overigens wel verzoeken verstuurd naar O'Reilly om dat
Duitstalige boek naar het Engels te vertalen.

Link en aankondiging van het TYPO3 security Cookbook.
http://typo3.org/teams/security/

Ric