[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 en kookboeken

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sat Apr 14 19:52:29 CEST 2007

Hi groep,

Als oude rot in het it-vak lees ik graag wel eens een boek (voor de
jongeren onder ons zie http://www.youtube.com/watch?v=aX0-nqRmtos) over
de materie die ons bezig houdt.
Onlangs werd mij het TYPO3/TypoScript cookbook aangeraden, en dat zou ik
graag eens doorlezen. Echter, googlen levert mij alleen een verwijzing
naar het volgende boek op: *
TYPO3 Kochbuch (Broschiert) *
von Christian Trabold
<http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-url/303-8002820-3938614?%5Fencoding=UTF8&search-type=ss&index=books-de&field-author=Christian%20Trabold>
(Autor), Jo Hasenau
<http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-url/303-8002820-3938614?%5Fencoding=UTF8&search-type=ss&index=books-de&field-author=Jo%20Hasenau>
(Autor), Peter Niederlag
<http://www.amazon.de/exec/obidos/search-handle-url/303-8002820-3938614?%5Fencoding=UTF8&search-type=ss&index=books-de&field-author=Peter%20Niederlag>
(Autor)
Nu is mijn Duits niet van dat niveau dat ik daar graag aan begin in de
hoop er ook nog iets van op te steken. Weet iemand of er een Engelse of
Nederlandse vertaling beschikbaar is (al is het maar in de vorm van een
pdf of iets dergelijks)?

Alvast dank,

Ton Akveld