[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen -> meerdere directories

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Fri Apr 13 13:15:33 CEST 2007

Beste Lijst,

Ik ben iets aan het proberen en ik kom er erg slecht uit. Via Google kan ik
er helaas ook erg weinig over vinden.

Wat ik probeer is het volgende. Het is mogelijk om meerdere domeinen op
TYPO3 aan te sluiten, wat heel handig is. Op mijn test server thuis (eigen
PC) wil ik dit nu proberen, maar dan met meerdere directories. Op wat voor
manier is dit mogelijk? Op wat voor manier moet ik bijvoorbeeld htaccess
instellen om dit voor elkaar te krijgen?

Bedankt voor jullie hulp!

Mvg,
Rik Willems