[TYPO3-UG Dutch] Object niet renderen als het leeg is?

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Thu Apr 12 22:52:51 CEST 2007

Yo collega! ;)

Volgens mij moet je geen .if gebruiken, maar een stdWrap.required = 1.
Ik zou dan denk ik zo'n "required = 1" in zowel het HMENU zetten (zodat die
submenu.wrap niet gerendered wordt) als in de COA erboven (zodat die ook z'n
.wrap niet rendert als het HMENU helemaal leeg blijft).
Oftewel:

hoofdobject = COA
hoofdobject {
  stdWrap.required = 1