[TYPO3-UG Dutch] Object niet renderen als het leeg is?

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Thu Apr 12 21:31:11 CEST 2007

Hallo lijst,
Vanavond weer een mooie breinbreker.. ik doe vast iets verkeerd. Komtie. In een kolom wil ik zowel een HMENU als vrije content uit styles.content.get laten binnenlopen. Als het menu items bevat, moet het gerenderd worden. Tot zover alles goed. Echter bij een leeg menu krijg ik nog wel de wrapper (een div) te zien.

Het ziet er nu als volgt uit:

submenu = HMENU
submenu {
  entryLevel = 1
  wrap = <div id="submenu">|</div>
  1 = TMENU
  1 {
      wrap = <ul>|</ul>
      NO.allWrap = <li>|</li>
    }
  }

De hamvraag nu: wat als ik nu een menu wil maken als onderdeel van een COA en dan de hele COA verbergen als het menu leeg is??

Ik zoek mijn heil in de if-functie, op verschillende plekken, maar dat levert totaal geen resultaat op. Help!

Bas