[TYPO3-UG Dutch] Backend user permissie problemen

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Wed Apr 11 17:58:29 CEST 2007

Dag Ton,

Ik heb inmiddels in de tabel be_users gekeken:

- admin staat op 1 voor admin en op 0 voor gewone be user
- veld usergroup voor admin is leeg
- veld usergroup voor gewone be user staat op 1

Ik ben dus nog weinig verder. Wel kan ik melden dat de admin nu weer
soms alle rechten heeft, toegang tot alle modules zoals het hoort. Ik
heb niets veranderd, het lijkt volstrekt willekeurig.

Nog steeds zit ik met het probleem dat de gewone be user, die lid is van
de be group, alles kan doen, behalve nieuwe pagina's aanmaken! Het
knopje 'nieuw' verschijnt gewoon in het context menu bij de page tree,
maar erop klikken heeft geen enkel effect!

Heeft iemand nog tips?

Groeten,
Edwin.