[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 UG-Dag op zondag?

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Tue Apr 10 14:07:55 CEST 2007

Hi Patrick en anderen,

De zondag was ook niet mijn keuze maar de enige dag waarop we de UG dag
konden houden op de TUe. Op een andere dag betekend dus ook een andere
lokatie.
Wel het volgende ter overpeinzing; toen de UG-dag op vrijdag was kreeg
ik allemaal reacties van mensen die vroegen waarom het op een werkdag
was terwijl het toch een community (=vrije tijd volgens velen) evenement
was. Van de baas mochten ze er niet heen onder werktind dus kostte het
weer een vrije dag. Toen het op zaterdag was kreeg ik de omgekeerde
reacties van onder andere oveheidsfunctionarissen. Door de week kwamen
ze namelijk wel want dan konden ze er onder het mom van hun functie
heen, in het weekend betekende daarin tegen gratis overwerken dus dat
deden ze niet.
Kortom, welke dag het ook is er zal altijd een groep niet kunnen of
willen komen. Persoonlijk maakt het me niet veel uit als is zondatg wat
mij betreft ook de minste keuze. Er wordt nu binnen de TUe gekeken of er
nog een mogelijkheid is maar die acht ik klein.
Alternatief zou zijn om een andere lokatie te gaan zoeken. Maar dan wil
ik zeker weten dan een hele grote groep niet zal komen als het op een
zondag is. Daarom bij deze de vraag:
WIE KOMT ER PRINCIPIEEL NIET NAAR DE UG-DAG ALS DEZE OP ZONDAG WORDT
GEHOUDEN??
Graag in reactie op deze mail antwoorden en svp geen toelichting.

Groetjes,

Sander Vogels
TYPO3 Press Affairs
Member of the Board