[TYPO3-UG Dutch] klopt het dat binnen Content Elements geen objectpath objects kunnen bestaan ?

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Apr 11 17:28:42 CEST 2007

Dag Roelof,

Als ik je goed begrijp probeer je onderdelen te mappen, die al onderdeel van
een ander content-element zijn.
Dat kan niet.
Alleen door de "buitenste" om te zetten in een "container" gaat dat lukken.
Vervolgens maak je een content-element aan, (dat zelf ook weer een container
kan bevatten,
Op deze wijze kun je ze net als de Russiche poppetjes nesten.

Groet, Eef