[TYPO3-UG Dutch] klopt het dat binnen Content Elements geen object path objects kunnen bestaan ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Wed Apr 11 14:11:53 CEST 2007

Hoi,

Ik probeer een verbeterde template te mappen met daarin een content gedeelte
die Contents Elements bevat. Daarin heb ik een div's gemaakt voor de titel
en de datum als Object Path.
Maar als ik die probeer te mappen , krijg ik een geel driehoekje als
foutmelding.

Daarom vraag ik me af of ik misschien de verkeerde weg bewandel en als dat
dan zo is , wat de goede weg is.

Groetjes,

Roelof