[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Sun Apr 8 17:03:25 CEST 2007

> In de reacties zie ik nergens expliciet bewaren tegen de zondag om religieuze redenen. Zijn die er, laat ze dan a.u.b. horen. Dan kan daar evt. rekening mee gehouden worden.

Dag Bas,

Puur persoonlijk is dit voor mij dus ook voornamelijk een christelijke
overweging. Hoe graag ik ook TYPO3 steun en gebruik ik zal er niet snel
een zondagdienst voor opgeven.
Maar eerlijk gezegd zie ik (als Nederlander in België) ook niet snel
iemand die niet naar een kerk gaat daar een zondag voor opgeven. Die dag
wordt toch echt vooral gebruikt voor ontspanning, familie e.d. Maar ik
hoor van Belgische T3 gebruikers graag of mijn beeld van de Vlaming
vertekend is... :-)

TYPO3 is geen broodwinning voor mij, maar ik geef er graag vrije tijd
voor, dus dat is het probleem zeker niet.

Hopelijk kan er een andere dag gevonden worden?

Vriendelijke groeten en geniet verder van deze paaszondag ;-)

Patrick Scholman