[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Sat Apr 7 09:47:05 CEST 2007

Hallo lijstgenoten,

Ik ga hierin mee met Daniël. Prima dat het op een zaterdag wordt
georganiseerd, maar niet op een zondag. Ik zit ook, net als Ric,
zondagsochtend in de kerk.

Btw Bas, niet iedereen verdient er zijn brood mee ;-)

Groet,

- Wilfred Smit -

Op zaterdag 07-04-2007 om 02:33 uur [tijdzone +0200], schreef Daniel
Doesburg: