[TYPO3-UG Dutch] Nog maar een keer WYSIWYG / RTE / HTMLArea plaats <h2> op de website in plaats van het echt te renderen als <h2>

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 7 23:09:00 CEST 2007

> Wie weet komt het ooit goed met de wysiwig editor in typo3. Call me a noob
> maar ik blijf het onuitstaanbaar vinden dat de standaard wysiwig editor in
> typo3 niet doet wat je er van verwacht als gebruiker. Ik klaag hierboven
> weer lekker maar het zijn vooral de gebruikers die constant blijven
> aangeven dat het gewoon niet fijn werkt sinds de omschakeling naar
> htmlarea.

Ga me nu aub niet vertellen dat onderstaande de oplossing is?

Ik heb in de setup van de hoofdtemplate het volgende gestopt:

tt_content.text.20.parseFunc.denyTags =
tt_content.text.20.parseFunc.allowTags = *

Door bovenstaande toevoeging in de setup van de template komt <h2> ook als
<h2> in de broncode terecht en niet als &lt;h2&gt; wat HTMLArea tot nu toe
deed.

en alles wordt nu gerendered. Misschien ook niet zo best dat alles wordt
gerendered maar kan iemand mij vertellen wat bovenstaande precies doet en
waarom iedereen op de vraag die ik al 100x gesteld heb met een hele
uitgebreide page TS komt met default.RTE.proc { en dan honderden regels code
om je RTE in te stellen waarbij geldt dat geen enkele voorbeeld code er voor
zorgde dat <h2> ook als <h2> in de broncode terecht kwam maar als &lt;h2&gt;
?????

Groetjes,

Jordan van Bergen