[TYPO3-UG Dutch] Nog maar een keer WYSIWYG / RTE / HTMLArea plaats <h2> op de website in plaats van het echt te renderen als <h2>

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 7 22:48:27 CEST 2007

Ik heb dit al tig keer gevraagd maar nog nooit is er 1 duidelijke oplossing
gekomen hoe je de RTE (default versie typo3) er voor kunt laten zorgen dat
een HEADING 2 die meegeven wordt in de rte door een gebruiker niet als <h2>
wordt getoond op de website maar nu eens echt als een H2 gerendered wordt?

Voorbeeld:
http://coachresult.babeln.nl/index.php?id=10

Ik ben weer een uur bezig met allowtags / denytags etc. etc. in setup / page
TS etc. etc. etc. Super irri dat dit niet gewoon standaard werkt in de
wysiwyg editor die default bij typo3 zit. Daarnaast heb ik niet meer de hele
lijst van alle threads in mijn nieuwsgroepen programma zitten, maar naar
mijn weten is deze vraag nooit naar tevredenheid beantwoord omdat er niemand
is die gewoon een simpel antwoord paraat heeft door te zeggen: "doe dit en
het werkt voortaan altijd" ;-)

Wie weet komt het ooit goed met de wysiwig editor in typo3. Call me a noob
maar ik blijf het onuitstaanbaar vinden dat de standaard wysiwig editor in
typo3 niet doet wat je er van verwacht als gebruiker. Ik klaag hierboven
weer lekker maar het zijn vooral de gebruikers die constant blijven aangeven
dat het gewoon niet fijn werkt sinds de omschakeling naar htmlarea.

Groetjes,
Jordan van Bergen