[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Apr 6 22:47:38 CEST 2007

Patrick Scholman schreef:
> Hoi Sander,
>
> Oeps, ik zie nu pas dat het een zondag is. Dat is toch hopelijk een grap
> he? Als dat het niet is vind ik dat zeer spijtig ... Ik kan er dan
> alleszins al niet bij zijn.
> Anderen wel?
> Het verbaast me ook dat er verder geen enkele andere reactie op deze
> mededeling kwam.

Ja Patrick, dat weerhoud mij er ook van om me op te geven.

Misschien zijn er wel meer die voor zoiets liever niet de zondag gebruiken.

Als er meer zijn, meld je dan hier. Misschien kan en wil Sander er dan
nog iets aan doen zodat het op een zaterdag gehouden kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg