[TYPO3-UG Dutch] [User-Group dag 2007] Datum en lokatie bekend

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Fri Apr 6 21:24:04 CEST 2007

Hoi Sander,

Oeps, ik zie nu pas dat het een zondag is. Dat is toch hopelijk een grap
he? Als dat het niet is vind ik dat zeer spijtig ... Ik kan er dan
alleszins al niet bij zijn.
Anderen wel?
Het verbaast me ook dat er verder geen enkele andere reactie op deze
mededeling kwam.
Afijn,

Veel plezier dan :-(

Patrick Scholman