[TYPO3-UG Dutch] Commerce gereleased in TER?

H.E. Weenink, Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Apr 4 17:43:17 CEST 2007

Dag Thijs,

Recent geprobeerd (niet met nieuwste wijzigingen, daar was toen niet aan te
komen).
Opinie:
-	slecht gedocumenteerd
-	multi-language wilde niet
-	koppelingen met andere extensies ingewikkeld (soms onmogelijk, soms
door slechte documentatie)
-	Feedback van ontwikkelaars vond ik maar matig (Franz Holzinger van
tt-products reageert binnen 2x 24 uur)
-	veelbelovend
-	niet aan beginnen als je een deadline hebt
Maar.... Als je gaat experimenteren houd ik me aanbevolen. Schrijf dan
direct een wikimanual, zodat we allemaal het wiel niet hoeven uit te vinden.
En als dat een manual wordt voor een complexe meertalige webshop met vrij
design wordt, staan we open voor enige sponsoring.

Groet, Eef