[TYPO3-UG Dutch] kan titel en datum ook uit het content gedeelte gehaald worden ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Sun Apr 1 14:19:20 CEST 2007

Hoi Eef,

Punt 1 t/m 3 is geen probleem.
Alleen punt 4 zie ik even niet.
ik heb deze script gekregen om het probleem op te lossen.

lib.stdheader {

# 1st we delete the original date object, which is placed before the header
5 >
# next we delete the original header type 1 object,
10.1 >
# and then create a new one.
10.1 = COA
10.1 {
  # 1st we output the title
  10 = TEXT
  10.current = 1
  10.insertData = 1
  10.fontTag = <h1{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h1>

# 2rd we format and output the date of the content element
  20 = TEXT
  20.field = date
  20.strftime = %A, %d %B %Y
  # More info on "strftime" formatting can be found here:
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/4.0.0/view/2/2/
  20.wrap = <div>Date:&nbsp;|</div>
  20.if.isTrue.field = date
}
}

Maar ik heb waar de titel moet lib.titel en datum lib.datum genoemd.
Ik zie dus niet hoe ik die koppeling kan gaan maken.

Groetjes,

Roelof