[TYPO3-UG Dutch] kan titel en datum ook uit het content gedeelte gehaald worden ?

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sun Apr 1 13:21:28 CEST 2007

Beste Roelof,

Ik val blijkbaar midden in een lange thread. Toch een advies, met het risico
dat er zaken dubbelop gedaan worden.
1.	Maak eerst een goede HTML/css opzet. (gewoon ouderwets)
2.	Inlezen met templa Voila.
3.	Slim gebruiken van de soorten content die je kunt maken. En daar
moet je echt even Future Template Building stap voor stap voor doornemen.
Vooral de stukken over werken met Element Containers, etc.
4.	En pas als laatste in de typoscript gaan sleutelen.

Tweede tip. Eén methode tot het eind toe uitwerken en niet tussentijds
switchen. Voor je het weet zie je door de bomen het bos niet meer.

Succes, Eef