[TYPO3-UG Dutch] templa voila voors en tegens

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Oct 25 14:49:34 CEST 2006

Hallo Bas,

Ik gebruik TemplaVoila al een hele tijd voor meerdere sites. Nog nooit
problemen gehad met crashes of extensions. Er zaten wel wat bugs in,
maar sinds 1.0 heb ik hier ook geen last meer van.

Een aantal voordelen van TemplaVoila zijn:

- Flexible content elementen
- Je zit niet vast aan de 3 standaard kolommen
- De learning-curve om te beginnen met TemplaVoila is kleiner

Verder is het wat je zelf prettiger vind. Persoonlijk vind in
TemplaVoila prettiger werken.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet