[TYPO3-UG Dutch] templa voila voors en tegens

Bas webdesign at inbalanshasselt.nl
Wed Oct 25 14:29:26 CEST 2006

Ok, ik heb me er niet helemaal in verdiept maar kwam in de gauwigheid de
volgende oplossingen tegen die er relatief eenvoudig uitzagen:
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-english/2005-March/003234.html
http://www.typo3-talk.net/fortgeschrittene_themen/typo3_usability/druckansicht_mit_typo3/
http://www.mcuniverse.com/05/Print_Page.81.0.html

Daar moet toch wel iets tussen zitten lijkt me...

Bas