[TYPO3-UG Dutch] flash header op elke pagina

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Oct 20 10:59:08 CEST 2006

Bedankt voor deze info. Ik kan pas vanavond kijken of dit gaat lukken.
Ik laat nog wel even weten.
Aansluitend op dit onderwerp heb ik nog een vraag.
Kan je dan later deze header uitzetten op een pagina waar je he niet wil
laten zien?
Dit gaat dan om de indexpagina waar een ander filmpje als intro komt.

Alvast bedankt

<head>

<title>Untitled Document</title>
<!--