[TYPO3-UG Dutch] flash header op elke pagina

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Fri Oct 20 09:08:51 CEST 2006

Ik zou het niet in de template doen....maar in de page properties van de
main-page een flash movie opnemen

Met onderstaand stukje typoscript kun je dan deze flash movie

temp.headerImage = IMAGE
temp.headerImage {
   file = fileadmin/images/headers/profiel.jpg
   file.import.data = levelmedia: -1, "slide"
   file.import = uploads/media/
   file.import.listNum = 0
   file.import.override.field = media
}

Dit bovenstaand stukje typoscript geldt dan voor een IMAGE object. Je
zou hier het MULTIMEDIA objecttype voor kunnen gebruiken
Heb dit niet getest met een flash movie, maar vanwege de consistentie
hoe Typo3 is opgebouwd zou het moeten werken :)

Groeten, Mark