[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen

Harry xboesh at gmail.com
Sun Oct 15 09:34:52 CEST 2006

Handig.

Ik heb op http://www.abracadabra.nl een typo 3 installatie
Ik heb http://www.hocuspocus.nl op diezelfde typo3 intallatie lopen
(hangt in de pagaetree vanaf id=25) via DirectAdmin Domainpointer
ingesteld. Dat loopt goed.

Nu wil ik http://truuk.abracadabra.nl ook in die typo3 boom ergens ophangen.

Maar hoe heb je dat subdomein in DirectAdmin nu geregeld?
Of moet je daarvoor in je htaccess aan de slag? Of zie ik iets over het
hoofd :-)

Groet,
  - Harry -