[TYPO3-UG Dutch] meerdere domeinen

Wubbo Onius wubbonius at gmail.com
Fri Oct 13 22:47:47 CEST 2006

Beste,

de truuk die het voor mij doet is de volgende:

- maak het domein aan in DA, de klant heeft zou zijn eigen controlpanel
/ email
- maak een alias voor het domein en vul daar niet alleen de
domeinnaam.nl in, vul ook de www in (dan staat ie 'dubbel' in de listing!
- de grap is dat de alias suggereerd dat het een submap www is
(www.www.domein.nl), maar de alias zorgt ervoor dat www.domein.nl naar
de typo3 instal geleid wordt...
- maak in je .htacces op het echte domein een rule aan dat het domein
niet als domein.nl benadert kan worden, maar dan direct omgeleid wordt
naar www.domein.nl en: voila... you got it all

Zoals ik al zei: het is een trukendoos voor de shared servers...
Mocht iemand er wat mee kunnen - laat maar weten!

Wubbo