[TYPO3-UG Dutch] formulieren

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Nov 30 19:19:07 CET 2006

Hallo Jos,

Het was me opgevallen dat het formulier niet in een tabel getoond werd.
Toen ben ik gaan zoeken waar ik een tabel kon invoegen.
De allereerste keer heb ik dat ingevoegd in het configuratieschermpje
van de page.
Later zei iemand dat dat een beetje kneuterig was,(waar ik het inmiddels
helemaal mee eens ben)en dat ik het in de objectbrowser moest zoeken.
Toen ik dat ging doen zag ik dat de code er al in staat maar niet
uitgevoerd wordt.
Ik ben er achter gekomen dat als je even die code update(in de
objectbrowser) dat hij dan wel goed gegenereerd wordt.
Misschien een paar keer proberen, maar uiteindelijk heb ik het op drie
installaties zo aan de praat gekregen.
Je kan het natuurlijk ook in de stijlsheet zetten maar dat hoeft dan
niet meer.

Dit was dus een probleem wat ik in eerste instantie, zij het kneuterig,
had op opgelost, maar ik heb het nu beter opgelost en ondertussen een
heel stuk meer begrip voor typo3 gekregen, wat ik een prettige
bijkomstigheid vind:-)

Groeten Leen