[TYPO3-UG Dutch] formulieren

Jos Schipper [Netcreators] jos at netcreators.com
Thu Nov 30 15:51:35 CET 2006

MIsschien dat ik het verkeerd begrijp.
maar als je nu eens iets als dit in je css zet:

/*****************************/
/* MAILFORM */
/*****************************/

#mailform input, #mailform textarea {
	-moz-border-radius: 4px;
	font: 10px bold;
	}

#mailform label {
	float: left;
	width: 230px;
	height: 20px;
	margin-left: 10px;
	}

#mailform input, #mailform textarea {
	float: left;
	margin: 2px 0;
	width: 230px;
	border: 1px solid gray;
	}

#mailform .submit {
	margin-left: 140px;
	width: 100px;
	}

Ik kan het verkeerd gelezen hebben. Maar als het niet naast elkaar komt
te staan, kun je dat toch oplossen met css?

Groeten,
Jos