[TYPO3-UG Dutch] errors in de constants (objectbrowser)

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 28 18:36:41 CET 2006

Hallo,

Ik heb een errormelding in de constantsbrowser van de objectbrowser.
Nu begrijp ik wel een beetje wat er fout is maar niet waar ik het kan
veranderen.

Kan iemand mij een zetje geven?

de errors zijn :
2:    Line 937: Object Name String, "text" was not preceeded by any
operator, =<>({
2:    Line 942: Object Name String, "should" was not preceeded by any
operator, =<>({
2:    Line 945: Object Name String, "in" was not preceeded by any
operator, =<>({
2:    Line 948: Object Name String, "Headers" was not preceeded by any
operator, =<>({
2:    Line 949: Object Name String, "removed" was not preceeded by any
operator, =<>({

Alvast bedankt