[TYPO3-UG Dutch] KRITIEK: standaard RTE htmlarea is niet best....

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Nov 26 16:32:08 CET 2006

Hoi Daniel (en overige natuurlijk),

> Ik voel geen enkele behoefte om de RTE te verdedigen. Maar een aantal van
> de gewraakte punten is met een juiste instelling op te lossen c.q. aan te
> passen.

Okay, kun je me vertellen welke instellingen dit zijn? Je kunt mijn dag goed
maken als de gewraakte punten simpel op te lossen zijn.

Blijft mijn vraag waarom de editor niet standaard zo ingesteld is bij
installeren van de extensie dat de gewraakte punten gewoon niet optreden.
Volgens mij geldt nu dat je voor iedere website dit zo moet gaan instellen.
Kan aardig veel werk worden als je het mij vraagt als je telkens de default
waardes moet gaan aanpassen?

Hoor graag hoe ik een aantal van de gewraakte punten kan oplossen.

Groeten,
Jordan van Bergen