[TYPO3-UG Dutch] direct mail

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sun Nov 26 12:20:49 CET 2006

Hallo Ik heb een vraagje over de direct mail subscription.
Het is voor het eerst dat ik überhaupt iets met een nieuwsbrief doe dus
sommige dingen zijn wat onduidelijk voor me.

Ik heb de tut gevolgd maar nu was ik op zoek naar de newslettertemplate.
Volgens de tut is de default template het bestand "dmailsubscription.tmpl"
Maar dat is toch niet degene die ik nu nodig heb.

Voor zover ik begrijp moet dit een template zijn voor de nieuwsbrief te
maken. Die andere is voor de aanmedling e.d.

Mijn vraag is:
Is er in deze ext een voorbeeld template?
Zo nee, moet ik er dan zelf één maken? (en dan zoals mijn nieuwsbrief er
uit moet zien)

Groeten Leen