[TYPO3-UG Dutch] Templa Voila en localisation (multilanguage)

Johann Jungbacker johann at quicknet.nl
Sat Nov 25 10:47:31 CET 2006

Goedemorgen lijst,

Weet iemand of Translations in TemplaVoila ook werkend is te maken met de
standaard Typo3 contentelements of werkt dit alleen wanneer je FCE's
(flexible content elements) gebruikt?

Vrijwel alles werkt nu in de backend:

-          L variabele voor de gekozen taal wordt meegegeven

-          het HMENU wordt aangepast aan de taal (vlaggetje aanklikken in de
frontend)

-          bij de contentelements in de backend kan ik "Localize to"
aanklikken en een vertaling maken in de geconfigureerde extra talen

      -     ik heb de TV XML file aangepast:

<T3DataStructure>
    <langChildren type="integer">1</langChildren>
    <langDisable type="integer">0</langDisable>
<ROOT type="array">

Alleen worden de vertaalde contentelements in de frontend niet getoond (het
menu dus wel). Heb uitgebreid de handleiding van Kasper, Dmitry Dulepov en
de Wiki doorgenomen, maar kom er niet uit.

Ik heb het vermoeden dat het in Templa Voila alleen werkt met FCE's maar
weet dit niet zeker, kan iemand hier iets over zeggen?

Groeten,

Johann