[TYPO3-UG Dutch] Mailing in HTML

Yoeri Conickx yoeri at mediamind.be
Fri Nov 24 13:49:03 CET 2006

Hallo iedereen.

Voor een mailing-template wil ik geen gebruik maken van stylesheets e.d.
omdat dit meestal niet werkt in een aantal readers, waaronder de meeste
webmail-toestanden.

Ik wil toch een zwart kleurtje geven aan mijn links op zo'n manier dat de
links ook in vb. Hotmail of Gmail zwart blijven.

Normaal kan dit op deze manier:
Of deze manier:

Dat laatste zou theoretische in TS (zie TSref) zo opgelost moeten kunnen
worden:

styles.content.links.ATagBeforeWrap = 1
styles.content.links.wrap = <span style="color:#000000"> | </span>

De wrap doet hij wel, maar dus niet binnen de <a>-tag. Op deze manier kan ik
wel het lettertype vervangen, maar blijven mijn links lelijk blauw.
Kan ik dit op een andere manier oplossen?

Vriendelijke groeten.
Yoeri.