[TYPO3-UG Dutch] Invoeren van nieuws items meerdere talen

Joost van Berckel berckel at gmail.com
Fri Nov 24 11:24:26 CET 2006

Hallo,

Ik heb een wens om in een keer zowel de nederlandse tekst (Default) als de
engelse tekst (en) als zijnde nieuwsitem in te kunnen voeren in typo3 (dus
in een enkel scherm). Indien ik een bestaand nieuwsitem wil aanpassen (bijvoorbeeld
de archiefdatum) wil ik dat ook in een enkel scherm voor beide talen kunnen
veranderen.

Kan dit?

Zo, nee wat zou ik als alternatief kunnen doen? Wellicht m.b.v. forms die
ik opsla in de database en dan met typoscript controleren of ik het record
wil laten zien of niet?

Mvg

Joost van Berckel

--------------------------