[TYPO3-UG Dutch] Standaard <title> tag text van links veranderen

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Thu Nov 23 17:21:46 CET 2006

Hallo Jos,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik begreep er eerst weinig van, maar
heb nu de extensie "locallang-XML translation tool" geinstalleerd.
Overigens heb ik typo3 alleen bij een webhost draaien, en heb ik zelf
windows.. Een zoekactie zoals jij gedaan hebt, is dan niet mogelijk toch?

Nogmaals bedankt.

Groeten,
Edwin.