[TYPO3-UG Dutch] Standaard <title> tag text van links veranderen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Nov 23 16:43:36 CET 2006

Edwin Blokker schreef:
> Hallo,
>
> Als ik in de BE een link aanmaak, bijvoorbeeld naar een pagina binnen de
> site, is de standaard <title> text "Opens internal link in current
> window". Bij een externe link, is er eenzelfde standaard tekst. Deze kun
> je wel handmatig bewerken, maar dat moet je dan elke keer doen.
>
> Ik zou graag deze standaard tekst veranderen, maar weet niet hoe. Ik heb
> al zitten zoeken in de typoscript object browser, maar kon het daarin
> niet vinden.
>
> Is er iemand die me in de juiste richting kan wijzen?
>
> Groeten,
> [...]

Hoi Edwin,

Ik begrijp wat je wilt. En Jos heeft je daarbij al een eind op weg geholpen.
Maar . . .

Het is, lijkt me, juist de bedoeling dat je zelf telkens die tekst aanpast.
Tenzij je altijd naar hetzelfde linkt.
Want de tekst die hier staat verschijnt als je met de muispointer boven
de link bent.
De tekst die je daar (telkens weer) moet intoetsen is zoiets als "Klik
hier om de website van Sinterklaas te bezoeken", of "Het reglement in
pdf-formaat".
Een knappe vent die daarvoor een standaard tekst kan verzinnen.

Dus Edwin . . .

Succes,

Daniel Doesburg