[TYPO3-UG Dutch] Internet Explorer 7

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Thu Nov 23 14:02:51 CET 2006

> mischien kun je als tijdelijke pleister even FireFix gebruiken,
> daar heb ik nog geen rapport van gehoord dat de BE in typo3 3.8.x
> niet zou werken.

Wij draaien hier ook op IE7, en hebben totaal geen problemen ermee (ook
3.8.x)! Voor zover ik weet zijn er geen klachten, ook niet mbt editten van
nieuwsberichten enzo (behalve dan de kleine fix in de core zodat
pagetree-menuutjes weer werken, zie mijn eerdere mail).

We gebruiken overigens rte_pb_htmlarea als editor, het schijnt dat 'die
andere' (ben ff de naam kwijt) het op zich wel zou moeten doen, maar dat er
nu iets expliciet gedisabled wordt in de extensie op het moment dat 'ie IE7
detecteert, aangezien er iets niet helemaal lekker liep. Ofzo ;)

Grtz,
Martin