[TYPO3-UG Dutch] Internet Explorer 7

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Nov 23 13:50:35 CET 2006

Administrator wrote:
> Goedemorgen,
>
> Ik ben webmaster van een website en heb geen kennis van het beheren van
> Typo 3.8.0.
>
> Sinds ik Internet Explorer 7 op mijn pc gebruik kan ik bij het muteren
> van een nieuwsitem niet meer kiezen
> voor het invoegen van foto's, de tekst vet, cursief maken enz.
> (Textmode?)
>
> Misschien een vage vraag voor velen. maar probeer het toch.
>
> M.vr.gr.
>
> Leo IJzerman
> Webmaster www.nbsvv.nl <http://www.nbsvv.nl/>
> Tel. 0651895603

beste Leo,

mischien kun je als tijdelijke pleister even FireFix gebruiken,
daar heb ik nog geen rapport van gehoord dat de BE in typo3 3.8.x
niet zou werken.

Het is heel vervelend voor ons allemaal maar
Microsoft heeft het weer voorelkaar dat de industrie veel geld
moet uitgeven voor sofwtare die zij leveren die niet goed
is.

Ik heb nog niet kunnen vernemen dat er voor 3.8.x een patch
gaat uitkomen om dit probleem op te lossen. Maar mischien als
je even wacht en FF tijdelijk als plijster gebruikt dan kun je in iedergeval
met de site werken.

Ook is het mischien verstandig om na te denken over een eventele upgrade
naar 4.0,
of binnenkort (begin volgend jaar) naar 4.1.

groet,
Ries

--
Ries van Twisk