[TYPO3-UG Dutch] BE Usergroup wissel

Joost Kahmann mcjoost at hotmail.com
Fri Nov 17 10:37:06 CET 2006

>From: Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu>
>To: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
>Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] BE Usergroup wissel
>Date: Wed, 15 Nov 2006 21:04:53 +0100

>te
>op
>

>Nou, vooruit, omdat je 't zo vriendelijk vraagt.
>
>Ik ga er van uit dat de fe-users in 1 sysmap staan.
>Ga naar die map.
>Klik op de regel "Website gebruiker" boven de lijst met namen
>
>Je wordt nu getrakteerd op een lange lijst met fe-users (110 stuks)
> [...]

Hallo,

Voor BE-gebruikers werk dit helaas niet.

Intussen heb ik een werkende 'Eef Weenink constructie' gemaakt met
BE-groepen die elkaars rechten overerven.

Neemt niet weg dat ik graag de truc, om van een heleboel
BE-gebruikers-records tegelijk een bepaald veld te muteren, zou willen
kennen.
Op naar de handleidingen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groet, Joost