[TYPO3-UG Dutch] BE Usergroup wissel

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Nov 15 21:04:53 CET 2006

Joost Kahmann schreef:
> Beste Daniël,

> Nee, vertel, vertel ...

Nou, vooruit, omdat je 't zo vriendelijk vraagt.

Ik ga er van uit dat de fe-users in 1 sysmap staan.
Ga naar die map.
Klik op de regel "Website gebruiker" boven de lijst met namen

Je wordt nu getrakteerd op een lange lijst met fe-users (110 stuks)
En daar onder vind je een venstertje. Klik daarin "Groep" aan en klik
dan op de knop "Velden instellen".

Helemaal bovenaan de lijst verschijnen nu een handvol van die goedkope
IKEA-potloodjes. Als je precies gedaan hebt wat ik gezegd heb zijn dat
er drie. Eentje voor "Gebruikersnaam" en eentje daar achter en tenslotte
nog een voor het woord "Groep"
Om dat laatste potloodje is het te doen. Klik daar op.
Nu verschijnen van de eerste 100 gebruikers de naam en het palet "Groep".
Leef je uit zou ik zeggen.

Vergeet niet te saven!
Hoe je het volgende honderdtal op het scherm krijgt laat ik graag aan
jou over.

Succes,

Daniel