[TYPO3-UG Dutch] speciale menu rendering

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Tue Nov 14 20:36:40 CET 2006

Hoi Nico,

volgens w3c mag je geen block element in een inline element zetten.
Een structuur als deze is dus verboden;
Dit mag wel
Je zou dus wel eens in de problemen kunnen komen met eerste structuur

Je kunt wel dit doen:

Zou dat wel mogelijk zijn?

groet,
Ries

Ik begrijp dat je iets wilt vervangen door een plaatje, hoe ga je dat doen?
Via CSS of via javascript.

Ries van Twisk
Freelance Typo3 Developer
=== Private: