[TYPO3-UG Dutch] speciale menu rendering

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Tue Nov 14 20:01:05 CET 2006

Hallo,

ik had graag volgende soort van menu gerenderd, is dit mogelijk
aangezien de a tag van de link voor de div staat?

met typoscript geraak ik dus aan het volgende:

maar dan rendert hij natuurlijk:

kan ik deze wrap op zodanige mannier opsplitsen dat hij eerst de link
plaatst en dan de titel?

de reden dat ik dit doe is om een menu te krijgen waar de links
vervangen worden door gifjes, maar dat hij voor blinden(zonder css)
bijvoorbeeld echt nog mooie tekstlinkjes genereert

groet

nico
--
Nico Potvin