[TYPO3-UG Dutch] dubbele uitvoer van contentelementen in internet explorer

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Nov 9 02:25:24 CET 2006

Sorry, daar was ik misschien niet duidelijk in. De broncode is
natuurlijk identiek, maar omdat Iexplore niet goed overweg kan met die
comments laat hij toch output zien; terwijl firefox de comments goed
interpreteert.

Dat doet echter niet af aan het feit dat dan alsnog drie keer die
content gegenereerd wordt; al zijn twee daarvan uit gecomment.

Groet,

Loek Hilgersom schreef:
> Hmm, merkwaardig verschijnsel. Dat iedere browsers dingen anders weergeeft zijn
> we wel gewend, maar dat de broncode (die toch eigenlijk exact zou moeten zijn
> wat Typo3 genereert) anders is lijkt me stug. Tenzij je met condities op
> browsertypes test in je template.... Weet je zeker dat in IE een andere broncode
> verschijnt dan in FF?
> Dat die elementen op dezelfde pagina zijn opgeslagen zou niet uit moeten maken,
> tenzij iets anders in je Typoscript die content ook gebruikt, bijv. via
> styles.content.get, maar dan moeten alle browsers het zien.

> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>