[TYPO3-UG Dutch] dubbele uitvoer van contentelementen in internet explorer

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Nov 9 01:04:40 CET 2006

Hmm, merkwaardig verschijnsel. Dat iedere browsers dingen anders weergeeft zijn
we wel gewend, maar dat de broncode (die toch eigenlijk exact zou moeten zijn
wat Typo3 genereert) anders is lijkt me stug. Tenzij je met condities op
browsertypes test in je template.... Weet je zeker dat in IE een andere broncode
verschijnt dan in FF?
Dat die elementen op dezelfde pagina zijn opgeslagen zou niet uit moeten maken,
tenzij iets anders in je Typoscript die content ook gebruikt, bijv. via
styles.content.get, maar dan moeten alle browsers het zien.

Probeer iig ook de Typo3 cache leeg te maken e.d. en loop het nog eens na.

Loek