[TYPO3-UG Dutch] 16 ijkpunten prio 1W3C

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Mon Nov 6 16:19:18 CET 2006

Harry wrote:
> Hoi Ben, upgraden lijkt mij geen probleem.
> Gaan we van de week dan maar eens doen.
>
> Maar ... heb ik dan met 4.02 alle 16 ijkpunten getackeld?
> Voor zover deze te herleiden zijn tot het CMS, of moet je aanvullende
> maatregelen (werk -> tijd -> geld) nemen?
> Of anders gesteld (stel je hebt er het vele geld voor over) met 4.02 kun
> je zo'n "prachtig" groen logo verkrijgen?
> (http://www.drempelsvrij.nl/waarmerk)

Hey Harry,

Het gaat natuurlijk niet allemaal automatisch ;-) Je zal een aantal
dingen af moeten checken. Het is mijn ervaring dat conformiteit aan de
webrichtlijnen vrij makkelijk te realiseren is met TYPO3 4.0.x We hebben
er een aantal overheids websites mee gebouwd in opdracht van de
Gemeenschappelijke Beheer Organisatie Overheid en die zijn vrij
expliciet als het om webrichtlijenen gaat. Gewwon punt voor punt aflopen
dus.

gRTz

ben
--