[TYPO3-UG Dutch] 16 ijkpunten prio 1W3C

Harry xboesh at gmail.com
Mon Nov 6 11:45:12 CET 2006

Hoi Ben, upgraden lijkt mij geen probleem.
Gaan we van de week dan maar eens doen.

Maar ... heb ik dan met 4.02 alle 16 ijkpunten getackeld?
Voor zover deze te herleiden zijn tot het CMS, of moet je aanvullende
maatregelen (werk -> tijd -> geld) nemen?
Of anders gesteld (stel je hebt er het vele geld voor over) met 4.02 kun
je zo'n "prachtig" groen logo verkrijgen?
(http://www.drempelsvrij.nl/waarmerk)

Groet,
Harry