[TYPO3-UG Dutch] Update TYPO3

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Nov 3 14:39:29 CET 2006

Yoeri Conickx schreef:

> Hallo Wilfred.
>
> De site staat niet in een subdir maar onder een subdomein.
> Dus ipv op www.domein.be staat de site nu op domein.testserver.be.
>
> Daarvoor stond de site in een subdir, maar dat was niet zo handig werken.
> Maar toen werkte SimulateStaticDocuments nog wel natuurlijk. ;)
>
> Als het niet verholpen kan worden, is dat niet echt een groot probleem.
> Ik hoop alleen dat alles terug goed werkt als ik alles van de testserver
> naar de liveserver overzet.

Het .htaccess verhaal van Wilfred lijkt me errug aannemelijk.

Mocht dat het toch niet zijn, controleer dan in elk geval de volgende
twee zaken

1. Alles van realurl is weg! Gedéïnstalleerd!
Eventueel in je template: config.tx_realurl_enable = 0
2. Alle pagina's hebben een ingevuld alias veld
En in je template config.simulateStaticDocuments = 1

Daniel