[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Standaardtaal instellen

Menno Appelhof menno at demennooos.nl
Thu Nov 2 14:39:33 CET 2006

Op de manier zoals Ric omschrijft probeer ik hier ook de taal te updaten
alleen loop ik tegen een probleem aan.
Als ik kies voor 'check status against repository' , dan krijg bij een
aantal extensies de melding UPD in een mooi geel vakje. Als ik daarna zeg
'update from repository' krijg bij de te updaten extensies rode vakjes met
ERR.

Nu heb ik al geprobeerd om de gedownloade bestanden te verwijderen en het
opnieuw te proberen, maar zonder succes. Ik zit mezelf nu nog af te vragen
of het iets met rechten te maken zou kunnen hebben.

Het zijn trouwens niet alleen extensies die ik zelf heb geinstalleerd zoals
tt_news, maar ook bij tsconfig_help krijg ik de error melding.

Heeft iemand misschien een idee waar dit probleem in zou kunnen zitten of
waar ik het moet zoeken?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Menno Appelhof