[TYPO3-UG Dutch] HTML template in een backend module?

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Wed May 31 11:50:47 CEST 2006

Kan iemand me vertellen hoe ik een HTML template in een
backend module kan gebruiken? Ik ben gisteren al druk aan
het googlen geweest maar kan niet echt wat vinden. Ik ben
een admin aan het maken waar je aan de hand van een bepaalde
productkeuze een ander invoerscherm te zien krijgt.

Uiteraard kun je de layout gewoon in de code opnemen maar
ik neem aan dat dat ook netter kan. Kan iemand me even in
de goede richting helpen?

Mvrgr,

Ronald Kools