[TYPO3-UG Dutch] geen indexed search meer na install 4.0 final

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun May 28 22:26:54 CEST 2006

Chris Kievid schreef:
> Kunnen jullie iets bedenken dat kan verklaren waarom ik geen indexed
> search meer zie in mijn FE, nadat ik van beta3 naar 4.0 final ben
> geswitched?
>
> Indexed search 2.9.0 staat als geinstalled in Ext Manager en zie 'em ook
> gewoon in de BE. Heb geen vreemde verwijzingen in mijn template setup
> staan welke iets zouden kunnen verklaren.
>
> kan me vaag iets herinneren dat ik een php file wat regels moest
> aanpassen in de beta3 om indexed search werkend te krijgen, maar dit was
> reeds las bug aangegeven en zou in de final 4.0 gefixed zijn.

> [...]

Erg duidelijk ben je niet. Wat bedoel je dat je geen indexed search meer
ziet?
Heb je die in een pagina als een content-element als plugin geïnstalleerd?
Als je die pagina bekijkt wat zie je dan wel?
Als je de source bekijkt, wat zie je dan met betrekking tot deze plugin?

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten