[TYPO3-UG Dutch] geen indexed search meer na install 4.0 final

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Sun May 28 16:54:16 CEST 2006

Kunnen jullie iets bedenken dat kan verklaren waarom ik geen indexed
search meer zie in mijn FE, nadat ik van beta3 naar 4.0 final ben
geswitched?

Indexed search 2.9.0 staat als geinstalled in Ext Manager en zie 'em ook
gewoon in de BE. Heb geen vreemde verwijzingen in mijn template setup
staan welke iets zouden kunnen verklaren.

kan me vaag iets herinneren dat ik een php file wat regels moest
aanpassen in de beta3 om indexed search werkend te krijgen, maar dit was
reeds las bug aangegeven en zou in de final 4.0 gefixed zijn.

thx